Godermorgon

jag ser de snöar, jag ser de snöar då var det tågkaos igen! . . . .

men lilla jag är inte nöjd. det är 21 minus ute, för kallt. är hungrig men i kylen väntar 'tomte'gröt! :D sovmorgon, men sjuk:( men måste till skolan för att vi har HLR = hjärt & lung räddning. det är en kort kurs som vi får betyg i tydligen.. :(
DESSUTOM (nu ska jag klaga lite till) så har jag inget varmt att ta på mig :( 
ahja nu kallar frukost och té! försöker dra ner på kaffet, haha.. PUSS!<3
exakt två veckor kvar . . .

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Elin

Kallt ute är det ja, fy farao :) Ligger hemma och är sjuk tur att jag inte går i skolan ^^ hehe .

Sv: Min dag har varit seg :P Nyser stup i kvarten hehe.

Hur har din dag varit?

2010-12-02 @ 16:05:41
URL: http://ehlinmaria.com

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0