BLOGGPAUS

hej hörreni, nu tar jag en blogg paus på cirka 2 veckor.
jag ska spendera tid under julen och nyår med mina nära och med mina kära<3

jag tycker att alla borde ge er mer tid åt sin familj ibland, såhär. 
så jag önskar alla er en riktigt god jul och ett gott nytt år! så ses vi i Januari igen! puss!!

BTW!: jag har fixat lite tids inställda inlägg som ploppar upp lite då och då under tiden! 
så ni kan forsätta att kolla in, men hörre ni! om ni tar en paus med att läsa, så kom tillbaka igen på nyår! :D <33


HA DET BÄST! :D<3


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Ewelina <3

Rätt med att ge mer tid åt familjen, kan behövas ibland host Aja kmr iaf sakna dina bäästah stylingtips o så :( //Stoooor kram, Ewelina ( vi e vänner på fb, tror du vet vem jag ee ) <3333

2010-12-15 @ 18:40:00

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0