19/8 - helt slut!

okey, skolan börjar kännas bra! eller helt okej iallafall.. idag spelade vi kubb och gick tips promenad med flyg o frisör. haha vi blev liiite utklassade på kubben... xD haha! efter skolan så gick jag, linnéa och hanna till ciccolata och fikade lite, mys. det är så kul att lära känna lite nya personer, speciellt i en ny klass. imorgon blir det utebio med nåra tjejer från klassen. på freda ska vi nollas.. hmm jag vene om det asso. jag vill INTE supa, få ägg på mig eller bli blöt och kall.. . . ..! ush! 
imorgon är vi stylister lediga, soft. det kan faktiskt behövas! verkligen! jag är faktiskt heelt slut efter bara 2 korta dager i skolan. men det är ganska intensivt med stress, spända nerver osv.. men hörrni HV1STY! det här kan bli bra! :D

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0