one more time.

sitter och bloggar i sveriges huvudstad ikv. :)
är här i östermalm med katarina & mammi som jobbar här.
idag har vi gått runt på stan, bl.a. hötorget, sergelstorg och drottninggatan.
jag hittade en grymt snygg tunika som jag funderar på att köpa i morgon (y)...
haha har shoppat hela veckan känns det som.. men jaja, är man milla så är man. (;
vi va även på mammas jobb idag, dvs en frisörskola. (nej jag säger inte var) där
katta passade på att ta ett till hål i örat(!) haha, jag funderar också på det.
men dom som jobbade där och som dom "pluggade" (om man nu kan kalla det för det, dom gör ju mest praktiskt)
var iaf trevliga. imorgon väntar nk, me like (;

och kattas syster+man+barn är sjukt snälla :)


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0