aoooutch!

sitter hemma hos min darling katarina vi har just epilerat benen, -paaiiiin på rätt hög nivå ;p ...
innan det var vi ute med samba opch gick till coop, där jag  köpte typ ett kg kilo (3.90 kr/hg) haha... nu räcker det ju i 2 dagar iaf!    naaaaaaaaaaaaat räcker väl i en månad haha. (är ju inte som ett visst annat svullo...)

vi har fotat lite allaa mölljiga konstiga och onödiga saker, vi haar snackat om allt mellan himmel och jord och jag är väldigt glad att hon är en av mina bästa vänner<3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Wictoria

- såg du videoklippet på youtube innan emma tog bort det när emelie&katta sitter & snackar om en viss person? inte..? synd annars hade du förstått vem som inte är din bästa vän ;)

2010-04-02 @ 19:49:31
URL: http://mewictoria.blogg.se/
Kommenterat utav*: Wictoria

sv: så du förstod inte att videoklippet när katta snackar skit om någon som "raggar på 25-åringar" & tycker det är coolt handlar om dig? Kan du nämna vilka "alla" är?

2010-04-03 @ 13:49:41
URL: http://mewictoria.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0