Gratisbio!<3

Alla gör det redan.. så varför inte ni med? :)
jag har precis blivit medlem i Gratisbio!
jag hoppas verkligen att det kommer löna sig.
gratisbio är en väldigt bra och snygg sida där du som medlem samlar poäng som kan bytas mot rabattkuponger, biobiljetter osv. På gratisbio kan du som sagt samla poäng, men även handla, delta i tävlingar, besöka hemsidor, värva dina vänner, och vara medlem i community.
riktigt värt att bli medlem! jag har nu varit medlem i cirka 5 minuter, och har redan 80 poäng.
så passa på du med!

 klick -> http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=203542

G  R  A  T  I  S    B  I  O

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: maree

shieet va pepp!

2009-09-12 @ 10:49:47

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0