Jessica Simpson

BRAVO JESSICA!
Jessica Simpson var pinnsmal/modellsmal/filmstjärnesmal, vad man nu vill kalla det.
Men nu har hon gått upp i vikt, och hon verkilgen stortrivs med sina nya kruvor.
Tyvärr så finns det vissa som hackar på henne, och säjer att hon är ful och tjock!
Men hallå!? WAKE UP! Varför ska alla vara pinnsmala för?
Det är inte hälsosamt, vi mår inte bra utav det. Så kurvor gör susen.
Det är bra för oss, ärligt; Ju större man är, ju mer finns det att älska!
Dessutom tycker jag att alla modebuissnes borde se efter vad de håller på med.
Vi unga tjejer har mycket att tänka på, vi behöver/vill inte tänka på vikten med,
så tänk om, låt lite större tjejer göra reklamen istället tack. :)  (y)
Det ÄR snyggt med kurvor, och verkligen, det är bra det du gör Jessica!
Du visar världen att det inte är något som helst "fel" på kurvor!
Det är verkligen värt en stooor applåd! *klapp klapp klapp*
Så kom igen nu världen, släpp ideal bilden på tjejer som smala, blonda och stora bröst.
Varför skulle vi vilja se ut just så? Det är väll okej, men det vill inte jag. Därför att jag vill vara JAG!


Jessica "före"

Jessica "efter"

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Elin - Design&Makeup

sv: du har 2 olika bloggar ser jag :)

Jag vet väl inte riktigt vad man ska göra, min är ju inte så jättepopulär direkt. Men ja, skriv om saker som intresserar andra. :)

2009-05-09 @ 23:20:48
URL: http://designandmakeup.se
Kommenterat utav*: frida danielzzon

taskigt mot dem som är pinnsmala ;) xD

2009-05-13 @ 20:50:13
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0