Ansiktsmask "mot" fräknar...

För det första ville jag bara säja att jag själv har fräknar.
Men jag vill faktiskt inte bli av med dom, många gillar fräknar,
så det här är väll för dej som "vill bli av med" dina..


Ansiktsmask med citron mot fräknar

Skär tunna gurkskivor och lägg i färskpressad citronjos. Lyft upp skivorna, låt dem rinna av och lägg på huden.

Både citronsaft och gurka motverkar fräknar. Citron är ganska kraftigt blekande och därför kan bara gurksaft prövas först. Andra blekande ingredienser som kan motverka fräknar är:

  • Aprikos.
  • Jordgubbar.
  • Svarta vinbär.
Vid regelbunden användning kan man variera.

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wickan (från farmors dator)

sv: just dt, du är ju sjuk ja:( krya <3

2009-05-09 @ 12:26:18
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0