Plugg, plugg och ännu mera plugg.. 3 mars.

Idag gick skolan lååångsaaamt.
Vi började 8.10 och slutade 15.50...
Men som tur är så har man vännerna,
annars skulle det nog vara värre.
Inte nog med att skolan har börjat,
utan dessutom så har vi MASSOR med läxor och prov.
Det känns som om det aldrig tar slut..
På allt det här, så tror jag dessutom att jag håller på att bli sjuk/förkyld..
Yeeey...  -.-*   Men jag får väll knarka esberitox igen, lr inte knarka men asså.. ^^
Under tiden som jag skriver det här, så borde jag egentligen plugga fysik.
Men jag måste ju skriva något för eran skull. :)
Om ni vill veta något helt onödigt, så har jag ont i armarna,
bara för att nååågon/nååågra ville köra armbrytning med mig igår. x)
Tahahah.. :)  Men kul var det,för jag vann (a).
Men jag tror verkligen att jag borde börja träna igen, för jag fick faktiskt träningsverk, lr nått sånt.. ^^
Men nu ska jag inte skriva mera, utan nu måste jag verkligen plugga igen.
Så pusshejs, ha det bra sötnosar ;)<3

(sen så vill jag verkligen ta en dusch med det nya dushmunstycket, som lyser i olika färger.. :D (a))

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

fan va coolt ja ska dusha me dej

2009-03-10 @ 20:12:47
Kommenterat utav*: Anonym

va bra kamra du har!

2009-03-10 @ 20:13:00

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0