Patetiskt, eller hur?

Patetiska.
Det är vad de är.
De som bara bryr sig om sig själva.
Och inte har hänsyn för andra.
Det är inte okej, att förolämpa,
slå, eller håna andra.
Ärligt, det är absolut inte okej!
Eller vad tycker ni?

Jag vet inte varfär jag tar upp det här på bloggen men..
Jag tycker att det är viktigt att alla har respekt för andra.


Nu är det så att det faktiskt finns lagar om hur man behandlar andra.
Man får inte behandla folk hur illa som helst.
Detta tycke rjag då att man ska respektera.

Det finns ju många som mobbar.
Och alltså så finns det många som är mobbade.
Asså ärligt??
-Varför mobbar man?
Är det kanske för att man själv ska "verka" bättre?
Om man mobbar någon,
så förstör man den personens självkänsla.
Nästan helt och hållet.
Det är inte OK!

Snälla, tänk på hur ni beter er mot andra nu.
Puss och tack för mig<3


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0