24/3 På bättringsvägen...

.. iaf.
Jag mår bättre, och klarar av att äta idag. :D
Yay för mig. ^^
Så jag ska minnsan pallra mig iväg till skolan imorgon.
Denna dagen har jag mest kollat på mtv.
Och så har jag, sovit, ätit, sovit, pluggat, vilat, mtv, mtv, mtv, pluggat, duschat...
ooooch ja, ni fattar.. ;)
Dagen har gått väääldigt långsamt. -.-
Men nu är det kväll och jag ska gå och lägga mig om två eller tre timmar..
Nu tror jag itne att ni vill höra mer på mitt klagande.. så nu ska jag ge mej.
Men jag tänkte att ni kanske ville ha något att läsa iaf. :)
En bra tidning jag rekommenderar är annars GLAMOUR.
Min nya favvo. ;)

Puss<33


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

kissiebloggen.blogg.se

2009-03-27 @ 22:03:37

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0