Freedag & Löördag. :D [30&31/1]

Okajj, jag skriver inlägget idag (lördag) fast det handlar om igår. ^^
Först så var det skola.
Shit soft dag :D
Vi hade bara 4 lekitoner och slutade 13.45.
Tidigaste dagen på hela veckan.
Och nu dessutom vänter två veckor av prao på Linds Café & Konditori & Esprit.
Efter det så är det SPOOOORTLOOOOV :D
Och det kommer att tillbringas i ÅRE!
Men konfa gruppen, & Malin :D
Hon har dessutom lovat att hon ska lära mig åka skidor, det kan behövas. ^^
Tack i förväg. ^^
Och så måste jag snart börja leta sommar jobb med ;o ...
Jaja..



Iaf. Igår efter skolan, så gjorde jag klart so.arbetet medans jag väntade på Angelica. :D
Efter det så tog hon och jag bussen hem till mig, softade och Angelica gillade min hamster. ^^
Maggie (hamstern) verkade även gilla angelica, för den bet henne inte så mkt. x)
Vi gjorde även ett försök att stämma min gitarr.
När vi trodde at vi hade klarat det, så kollade vi med den ny stämda elgitarren som jag har..
(Har stämmaskin till den.) Och vi ade lyckats stämma gitarren i moll. xD
Jag vet itne hur man lyckas, men jag måste verkligen skaffa en till stämmaskin till den.. ^^
Senare så bakade vi kladdkaka, jättegott :D.
Och efter det så blev det tacos. :)
Efter att vi hade ätit kvällsmat så gjorde vi iordning oss, och så bar det iväg till Cupan. :D
Vi trodde att det började 7, så vi åkte dit 8.
Meen det började visst 8, xå det var rätt dött en timma. ^^
Och så väntade och väntade vi på Maja,Fia,Lisa och Malin som aldrig verkade komma..
De hade vists tagit fel buss, som åkte runt i HELA Lkpg innan den kom till Cupan. ^^
Duktigt tjejer, verkligen ;)<33
Jaja. När de kom så blev det mkt roligare.
discot hade satt igång, och nästan alla dansade. :)
Jag och Angelica dissade samma killar tre gånger, skit kul haha.. :D ^^
Sen gav de upp, och raggade på andra.
Tihihi. (a)
Ja tyckte att det vart en värd kväll tillslut iallafall. :D



Ikväll (lördag) så ska jag åka hem till Angelica, och träffa henne, frida & emelie :D
Vi ska självklart kolla på hockey ^^
Och troligtvis vara uppe hela natten. :)
Jag skriver mer om det imorgon,
för nu ska jag ringa angelica och gör iordning mig.
Så puss på er, & ha en värd helg, & heja på LHC (a) :D

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Maja

hah, smartast är vi^^<3. Lisa vare inte frida ;)<3

2009-01-31 @ 13:08:28
Kommenterat utav*: sofia

haha vi var såå duktiga (y) haha, men kul när vi väl kom dit iaf (; <3



btw, det var Lisa inte frida ^^

2009-02-01 @ 01:39:34
URL: http://bjursaker.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0