6/1. Lite om mig, och min vardag^^

Jao, idag så gick jag upp halv tio, igen. ^^
Jag åt ju självklart frukost.. ;p
Sedan så åkte jag, sis och pappa till badet.
Jag simmade 40 längder (1km), Sara simmade med, fast Pappa gymmade. (:
Oh yes, vi ska bli snygga allihop. x)
Jag är faktiskt rätt stolt över mig själv att jag faktiskt orkade simma 40 längder på raken,
jag som är liiiite otränad (a).
Men hallå?, har inte alla slappat under jul och nyår lr?. ^^
Jaja, dagen fortsatte med lunch när vi kom hem.
Efter det så åkte jag och mamma till Maxi och handlade.
Det kom nog med lite skaker som inte hade behövts.. ;)
Jaja, vi storhandlade så det tog väll 2 timmar.? - hehe (a)
När vi sedan kom hem så hjälpte jag sis att packa in varorna..
Sedan så passade jag på att vaxa benen, när vi ändå hade köpt vax. (:
Det gör faktiskt inte så ont som alla säjjer och tror, inte vad jag tycker iaf.
Fast nu är det fjärde gången jag har gjort det så,, jag antar väll att man vänjer sig.^^
Det går faktiskt snabbare och snabbare att vaxa.. haha.
Jag börjar bli skillad, x).
Efter det så var mamma gullig och färgade utväxten i mitt hår. (:
Jätte snällt! Tack mammsi. (: Love ya<33
Det blev väldigt bra, förutom att vi missade en pyttefläck i benan.
 Men så kan det va..
Annars så har jag slappat lite mera nu frammåt kvällen.
Ja, jag vet att jag har skrivigt väldigt mycket om mig nu, men det ingår.^^
Det är ju min blogg, och så tror/hoppas jag att ni kanske vill höra lite om mig och mitt liv med. ;p
Jag hoppas även att ni killar inte blev för sura för förra inlägget.^^
Men ni får passa på att lära er lite mera om tjejer. Tihi..
Och jag bara måste säja att jag blev chockad, när jag fick höra att skolan började imorgon!
Jag som gått och inbillat mig, hela förra och denna veckan att skolan började på torsdag. >.<
Jaja, det blir ju kul att träffa klassen igen, och alla nya vänner.<3
Ojoj vad snabbt det går att skriva så här mkt. ^^
Hoppas att ni orkar läsa allt.. ^^
Men vet ni vad, jag kan lägga in en fin bild, så ni får en paus så att ögonen kan vila,
- lr nått x). Jag har helt enkelt bara lust att lägga in en bild.
Såå här kmr den.. x)
Alla är unika, precis som alla biljarder sjtärnor. För det finns inte en ända som är likadan.  Det finns ingen som är så underbar som du.. (a)
Om ni inte ser vad det är x), så är det stjärnor.
Jag tyckte att den bilden passade det jag kommer skriva om nu.. :
Alla människor är unika, alla djur och alla växter.
Precis som sjtärnorna, det finns inte någon som är exakt likadana.
Visst finns det tvillingar, som ser likadana ut.
Men kom ihåg att det är alltid insidan som räknas.
Fast jag måste ju ändå säja att visst,
utsidan ger insidan en chans.
Men en stjärna som sticker ut extra ifrån mängden, det är du. ^^


Jaja, Puss på alla, och på dejj. ^^
<3<33<333

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

love you<3333

2009-01-20 @ 19:04:46

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0