16 jan. 09

Ujuujujj, nu var det länge sen ja skrev nått.
Förlåt för det.<3 ^^

Jaja, idag slutade skolan 13.45!
Det va jätte slappt, och bara 4 lektioner med. :D
Till skillnad från att vi brukar ha 8 lektioner så.. ^^
*Jaja, efter skolan, så blev det stan med Frida. <3 (:
Chilldag idag.. (a)
Oooch det enda jag köpte idag var:
- en chokladbit (a)
- OCH MIN ETFERLÄNGTADE FOUNDATIONSBORTSE!
Shiet va jag har längtat. ^^
Först så tyckte jag att det verkade shiiit dyrt. (110:-)
Men så tipsa maria, katta och natalie om att det fanns för typ 40:- på Lindex.
Jag bah: WHAAAAAT!? ;D
Jag som var nära på att köpa en för 110 kr.. x)
Tack så himla mycket för tipset alltså!
Jag har inte provat den än, men imorgon så. :)
Jag kan nog allt lägga upp bilder på resultatet med. ;p
Idag såg outfiten ut som:
-GinaJeans
-typ olivgrön tröjja.
-brun kofta ifrån gina.
-3 halsband (pärlor,typ äpple hänge, och ett kort i silver.)
-armband
-uppsatt hår i tofs. :)
-under jeansen hade jag även leggins, för det var så förbaskat kallt i morse.! ^^


[den här bilden tog jag när jag var ute och fotade med Sis'. (: <3 ]

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0