09/01/01

Jao, hur ska man börja.
Jo jag är nästa klar med mitt rum. (:
Det är jätte skönt..
Idag väckte pappa mig halv ett, och sa att det var lunch.
Så jag fick minnsan gå upp och äta frunch ;) .
Jag är faktiskt välgigt tacksam att han väckte mig,
för jag har verkligen fått versta huvudvärken.
Det får jag alltid när jag sover förlänge.. -.-
Men jag har nog mest slappat hela dagen.
Frammåt eftermiddagen/kvällen så tänkte jag ta ut hunden på långpromenad,
längs Göta Kanal. Men hon vägrade,
 när hon fatta att vi skulle gå till kanalen bara satte hon sig ner.
Hon vägrade att ta ett steg till, så jag blev tvungen att gå in med henne igen -.- .
Sen så följde min syrra med mig iallafall, så jag slapp gå ensam.
- TackTack Sis'<3 ^^ .

Nu när år 2009 har börjat, så tänker jag börja om.
Börja ett nytt kapitel i mitt liv.
- Det kommer att bli bättre.
Jag tror att det är för det bästa, men jag tänker behålla mina bästa vänner. ^^ (:
- För dom älskar jag, och det kan ingen ändra på.<3

Men nu orkar jag inte skriva mer, nu ska jag äta kvällsmat.
Så puss på er, och gott nytt år! ♥

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wictoria

hallå, var i ljungsbro bor du? firade nämligen där? :D

2009-01-01 @ 21:57:51
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0