Tårtor & bakelser

Annars idag så har jag jobbat med min powerpoint presentation av Linds.
Jag hoppas att det blir jätte bra, för jag brukar bli rätt nervös av att redovisa muntligt..
Heheh..he..he.. Jaja, det blir nog bra.
Jag måste bara skriva en text till, eftersom att vi ska berätta om praoplatsen med.
Inte bara titta på kort av mumsiga bakelser och tårtor..
Sedan ska vi även skriva en kort uppsats om den med..
Och skriva dagbok på spanska om hur dagen har varit.
Jag som inte har varit där så mycket än p.g.a sjukan,
så har jag inte skrivit så mycket..

Här kommer lite bilder ifrån linds:








Bilderna är tagna med min kamera som jag fick i julklapp av pappsen, tack så mkt<3
Det är en: Casio ex-z85  med 9.1 megapixlar.

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

mm gott:)

2009-02-24 @ 17:25:42

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0