sjuk "/ 6/2

japp, idag är jag sjuk.
det suger kaka.
så jag fick ingen kaka på linds idag ;/
Jag somnade om igen i morse,
efter att jag upptäckte att jag hade jätte ont i huvet o halsen.
mamma var snäll o ringde till linds, och skolan och sjukanmälde mejj..
Så nu väntar praon på esprit ist..
Jag gick upp ur sängen typ halv 2 idag, sedan så har jag legat i soffan hela eftermiddagen..
Ja, jag är trött och flum när jag är sjuk.
Så det är därför jag skriver det här, och drf att tobbe klagar på att jag skriver sällan. ^^
tralalalalaaalala...  - som sagt flum+övertrött.. sry<3 ^^

där kom det en bild helt plötsligt med :o
hehehhehe..hehe....he....

och en till ! :O
fast på emelie^^<33

jag är verkligen flum..
förlåt. ^^
hehe..hehe.he.


seriöst, det suger att vara sjuk. :(

ja var tvungen till att ställa in med erika<3 och frida idag :(<33
Jag älskar er<3
Te Quiero<3
je tieme (stavning? )
i love you


flummm...

japp, det här var väll en treevlig bild va? ^^
jag har faktiskt tagit den själv. ;D

Nu så ska jag försöka sluta vara så flum, förlåt igen. ^^
Dagen har som sagt spenderats i sängen, soffan och framför datan med ett täcke runt mig.
för er som så innerligt ville veta, så fryser jag om fötterna.
förlåt, nu var jag flum igen..
i morgon kanske jag skulle träffa jonathan, men jag får se hur det blir.
Så snälla gud, jag vill bli frisk! :)
i morgon ska jag iaf klippa mig, som jag hade tänkt göra förra onsdan..
fast jag ska nog bara toppa det, och klippa bort det slitna, och kanske klippa upp det lite mera.
Jag funderar på att klippa luggen med, men då kan jag inte sätta upp allt håret i en tofs..
jaja.. hmm... jag får se hur det blir. :)

Puss på er, nu ska jag kolla på film med mamma<3
jag älskar henne. ^^

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0