Läänge sen sist ^^ 5/2

Ujjujjuj, nu var det länge sen jag skrev något!
Förlåt, det måste det bli ändring på. ^^
Den här veckan så praoar jag på Café Linds Konditori.
Jag får diska och torka bord väldigt mycket, men även plocka med kakor och bröd. ^^
Och man måste ju verkligen säja att man blir kaksugen när man är där!    :O
Fast det positiva är att de bjuder på lunch, och fika varje dag. :D
Jag som har börjat att dricka Kaffe Latte varje dag med..
Hehehe.. Det kommer det att bli svårt att vara utan. ^^
Nästa vecka så blir det prao på Esprit istället. :)
Det kommer nog också att bli roligt. ^^
Det som är väldigt bra, är att praoplatserna kommer att skriva omdömen,
om hur man har jobbat och skött sig. :)
Så det blir lättare att skaffa jobb, om man har såna. ^^
Idag efter praon så gicka jag och Angelica lite på stan,
 sedan så åkte vi hem till mig för att skriva CV.
Eller ah, iallafall göra ett försök på det. x)
Nu så ska jag nog hoppa in i duschen ett tag.
Sedan skriva dagbok på spanska (läxa) och skriva lite i mitt CV.
Kulkul, puss<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0