HejsanHoppsan :) 25 feb.

Tjao everybody ;)
Hur är läget med er då?
Själv tror jag att jag har råkat på en förkylning, igen. -.-
Precis när man har blivit frisk igen..
Ni måste väll hålla med om att det är irriterande lr? ^^
Jaja, så jag knaprar vitamintabletter och esberitox.- (naturligt läkemedel mot förkyning)

Annars så måste jag bara tillägga att jag har blivit kär,
- Kaffe Latte! Åh det är så underbart gott! ^^
Fast, det är ju klart.. Det kanske inte ni tycker, men så tycker jag. :)
Så nu har de blivit till en vana att dricka en varje dag, vilket inte är så bra i längden då men.. >.<
Heheh..heh.he... Jaja.. Så kan det va. :)
 puss<3

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

puss

2009-03-10 @ 20:13:25

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0