Första dagen på Esprit //9 feb.

Idag började min praktik på Esprit.
Jag fick damma och torka av hyllor och bänkar.
Sedan putsa speglar, och galga kläder.
De som jobbar där är jätte trevliga.
Alla är tjejer, så det är riktig girlpower. (; - haha..
Men efter halva dagen, frammåt lunch så fick jag en väldans huvudvärk,
och var jätte hes, och hade ont i halsen.
Så det slutade med att jag bad om att få åka hem, det fick jag.
Och direkt när jag kom hem så somnade jag.
Jag sov i ca. 2 lr 3 timmar, det var jätte skönt,
för huvudvärken släppte lite granna.
Dessutom så var jag ganska trött med..
Till lunch så blev det makaroner, köttfärsås och ketchup.
Sedan har jag mest slappat hela dagen, för att inte må sämre.

Så nu får jag hoppas att jag blir frisk tills imorgon, så att jag kan gröa mitt bästa då.
Puss<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0