Back to school /// 23 feb.

Jao, idag var det skola igen.
Första gången efter två veckors prao,  och en vecka sportlov.
Men det var inte så illa! ^^
För det var verkligen jätte kul att träffa alla kompisar igen!
Jag har saknat er, sjukt mycket<3
Extra kul var det väll när Frida fick sina presenter idag! xD
*Haha, speciellt när Emma visade upp dom för alla.. x]
Hhaahahahahha seriöst va mycket jag garva! ^^
Meeen jag tror verkligen att de var uppskattade, lr hur Frida? ;)

Hmm sedan rullade dagen vidare,
efter flera tusentals, okej efter typ hundra kramar. :D
Jag älskar kramar. Tihi. ^^
Men iaf, det var väll min skoldag, som slutade vid tre ungefär.
Puss<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0