Äntligen klart! ;D Åree<3

Nu har jag skrivit klart texten till redovisningen om Linds.
Det är jätte skönt att veta att man faktiskt är klar! :D
För jag hinner inte göra något mer på lovet, eftersom att jag kommer vara i Åre och åka skidor då!
Jag längtar verkligen dit. En vecka i Björnvallen med Malin. - jätte kul :D<33
(Egentligen så ska vi ju dit med konfagruppen..)
Bara två problem..
1) Jag kan inte åka skidor, har aldrig åkt utför.
2) Det tar 12 timmar att åka dit, med en buss full av skrikande ungar.
  (Jag inräknat. ^^) Men! Jag ska minnsan packa åksjuke-tuggumina.
Heheh..heh.he (a)

Ah nu ska jag itne skriva mera, utan nu så ska jag joina mamma framför tv:n ^^
och hoppa in i duschen en stund.
Puss, ha det bra bejbs<3

You know youre beautiful ♥

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0