12 timmar hemfärd. 21 feb.

Idag var vi tvunga att gå upp klockan 6, klä på oss, städa, packa, äta frukost och ha morgonbön,
innan vi började hemfärden igen, klockan 7.
Efter många timmar av sömn på bussen igen, så stannade vi i rättsvik och åt lunch.
Sedan fortsatte timmarna att rulla, väldigt långsamt, men till slut så var vi framme i Ljungsbro igen.
Då hade vi aftonbön, och sedan fick vi åka hem.
Jag har verkligen saknat min egen säng, om man säjer så. ^^
Och så tror jag att jag var saknad här hemma,
eftersom att jag fick väldigt många kramar när jag kom hem. :D
Fast det är ju klart, jag har saknat dem med. ♥


malin, jag på toppen.

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: sofiia

sötnosar<3

2009-02-22 @ 22:43:29
URL: http://bjursaker.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0