Who said daimonds?

.. I say pearls!
alla vet ju det där om: diamanter är en tjejs bästavän.
nae, lr jo det är riktigt frostigt o snyggt men passar bara på "speciella" tillfällen.
pärlor däremot kan man matcha till i princip vad man vill.
jamena t.ex. diamanter i skolan? naaae i dont think so.
men pärlor funkar definitivt!
det finns ju alla möjliga sotrer dessutom!
finns i allt ifrån plast till äkta vara.
(jag syftar på pärlor färgade som riktiga pärlor.)
man kan hitta rikigt billiga (men dock inte äkta) på glitter.
eller rikigt fina på guldfynd och andra juvelerare.
jag samlar på såkallade "kejsar pärlor" som kostar 400:-/st men dock är ganska små..
men det kommer bli riktigt bra när jag har tillräkligt mnga, (får dom när jag fyller år).
 här kommer bild exempel;



silkestar
haha jag diggar bilden!

pärlor ifrån guldfynd    http://www.guldfynd.se/page.jsp?node=170&articleNo=1810027&step=1&&productType=5&priceRange=&attributeType_4=&articlesPerStep=8&attributeType_2=450&attributeType_1=&search=Visa+resultat+%3E%3E%3E
guldfynd - 3298:-

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0