WFT!?

 

Modellen kallas knubbig

Designer hackar ner på supermodellen Heidi Klum.Designern Wolfgang Joop, 64,  säger att Heidi Klum är för tjock för catwalken. Den tyska supermodellen slog igenom för snart 20 år sedan och har fortfarande en stor karriär inom tv, design och sist men inte minst - de ärofyllda Victorias secret-visningarna.
Trots en höjdarkarriär attackerar den tyska designern Wolfgang Joop Heidies kropp.
- Hon är för tung och har för stora bröst. Dessutom flinar hon alltid så dumt. Det är inte avantgarde, utan alldeles för kommersiellt, säger designern till Bild.
Vid sidan av modedesignen har Joop varit aktiverad i välgörenhet och har även skrivit böcker. Något han borde sysselsätta sig med istället för att kritisera smala supermodeller

källa

WTF!? vad tänker han med? Hon är ju redan smal. och har fått barn dessutom! herregud vad jag reagerar på sånt här.
pressen blir bara större och större på oss tjejer. vad är felet på de som tycker att vi bara ska vara skinn och ben? det är absurt! har någon nått emot former?
- inte jag. jag bryr mig inte om min vikt, överhuvud taget! det tjänar ingenting till. mår man bra så räcker det.
det var allt. tack för mig.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0