solkysst

jo nu efter några timmar i solen så har jag äntligen blivit "solkysst".
åh hihi jag känner mig verligen fräsh utav det. (y)
jag tänkte också säja att, är du just nu i falsterbo, så kan du säkerligen se mig i vimlet.
jajja, jag ska se om jag kan ladda upp några bilder, lr om det mobilabredbandet är för segt. hoppas (;
för er som vill bli bruna snabbt så säjer jag bara ett ord till er; BUS!<3
hahah men jag skippar det, och ska se hur brun jag blir utan. :)
det är lite knäppt dehär, att här uppe i norden vill vi vara solbruna, medans de i andra länder mer söder ut, vill vara vita.. eller vissa iaf. huhu hur så knäppt det kan bli. ^^
jag ska fixa designen här på bloggen, frågan är bara när...
jaja. heta solkyssar till er alla!<33

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: emma

Hoppas du haft en bra dag =)

Kram Emma

2009-08-04 @ 19:27:30
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0