Once in a life time..

tjatja jag har inte uppdaterat på nån dag eller så, jag vet sorry.
men igår var klassen iaf på mentorsdag, skit kul!
vi fick paddla kanot 3 km, och bära över slussar. och så fick vi klättra berg jätte läskigt!
asso det var jätte kul men skit läskigt samtidigt.. haha. once in a life time and never again! ;)
det var iallafall en upplevelse att minnas, jag är ju trots allt höjdrädd och rädd för djupt vatten... hosthost.
bilder ifrån allt kommer senare när jag laddat över dom ifrån kameran.
nu har jag break i skolan i ca 2½ timma. shit det kommer vi ha varje fredag. ^^
senare kommer erre och bella och hälsar på mig i skolan, så blir det east fm ikväll!

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Wictoria

Låter ju roligt! :)

2009-08-21 @ 13:01:18
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0