Färga vs Slinga?

hej hopp alla glada blogg läsare!
jag ska slinga håret! tror jag iallafall. jag har länge funderat på fler ljusa slingor.
men då blir jag ju sååå blond. det vill jag nog inte. så just nu funderar jag på ljust typ chokladbruna. och jag tror jag håller fast i den idén. och så ska jag klippa håret snart med. wiiie :D jag längtar tills jag slipper mina kluvna hårtoppar! även om håret kommer bli rätt mycket kortare (ca 7 cm). men jag överlever! - det är ju bara trotsallt hår. och det växer ju ut igen. :)
men kom gärna med feedbacks om hur jag ska göra, och vad ni tycker!





tisdale, har rätt liknande av vad jag önskar mig, fast jag vill ha lite varmare nyanser.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0