Åsikt, man blir ju bländad..

jag måste bara få lägga upp min åsikt om idominläppar!
ärligt det är så himla FULT med totalt VITA läppar, jamena hallå?
läpparna är normalt verkligen inte ljusare än hyn!?
det finns inte en chans att jag någonsin kommer att synas med det.
det är absolut inte min stil.
vissa påstår visst att dom vill "ta hand om" sina läppar, men vad fan.
då behövs det ju ändå inte 17 j*kla lager!
herregud. snälla, vet ni vad mode är?
eller är ni bara fashions wannabies?
så snälla lilla bruttor där ute, sluta med att blända alla med era kritvita läppar.. please?

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Karin

Hahahah.. ja säjer bara samma sak, de är absolut inget snyggt...

haha undra vem de va som hade på sej det igår ;D <3

2009-08-22 @ 20:51:29
Kommenterat utav*: Wictoria Lind

Jag tycker att alla ska få ha det om dem vill. Alla har vi ju något som inte är bra liksom.

2009-08-23 @ 15:39:08
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0