Måndag :) 13/4

Jo nu är jag femton på riktigt. ^^
Denna morgon gick jag upp klockan sju, för att åka till angelica :)
Hon kunde minnsann sova till nio, men det tyckte inte jag.
Därför att hon får minnsann gå upp samtidigt som mig :D
Så jag spamma henne med sms(a)
Jaja.. hon vakna iaf :)
Tihihihihihihih ^^
Ah, vi var barnvakt till lilla Thor på 3½ år.
Det var väldigt kul och jobbigt :)
Men vi måste ju vänja oss, lr hur? ;)
Ahja, efter det så var jag tvungen att åka hem igen vid tolv..
Men eftermidagen spenderades åt att bara chilla. (;
Jag solade även solarium, najsnajs :)
Senare vid fem så var jag ute osh sprang lite..
Det var faktiskt väligt skönt tycker jag. ^^
Senare på kvällen så blev det filmkväll med popkorn (y)
Jaja, nu ska jag dra mig..  Det är ju faktiskt skola imorgon..
Så ha det bra!
Ciao♥


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: jessica

Grattis Gumman:)<3

2009-05-03 @ 20:56:29

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0