Volumaster<3

Jao, idag har man köpt

OBH Nordica Björn Axén Volumaster
J
ag måste bara säjja att den är jätte bra!
Den funkar verkligen, och är mycket bättre än att stå och tupera håret i ca: 20 min,
för att det sen går ur efter 15 min.

Den funkar så att: Först värmer man upp den [som en vanlig plattång]
i ca: 2 min. efter det så kan man [för bästa resultat] "dela upp" håret,
och "spara" lite överst, för att sedan lägga ovanpå, det andra så man inte ser "våfflorna".
iaf. Man håller volymastern så nära hårbottnen som möjligt, [utan att det bränns].
Håller i bara 2 sek!, Och man gör hur mycket man vill, beroende på hur mycket volym man vill ha.

Ja, jag tänkte bara tipsa om den för er som är intresserade.


Och, än så länge tycker jag att den är värd pengarna [ på ca: 600 :- ]






Före Volumaster:n


Efter Volumaster:n    - Love It!<3

PussPuss

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Intresseklubben

intresseklubben antecknar o informerar alla dagar förutom söndag o måndagar mellan 12 - 18

2009-04-10 @ 23:03:00

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0