the day. // 18 nov.

Dagen:

först vaknade man av syrrans musik.. x)
sen blev det duschen (:
sen så åkte jag in till stan o träffade markus där. (:
vi bara gick runt o gjorde typ ingenting.. ^^
efter ett tag så kom joel med, och så träffade vi ellen(:
kulkul.. och senare så kom Vickan<3 o mötte oss på tacobar. (a)
där åt vi lunch. sen så gick vi till pingstkyrkan^^
för att joel, markus & ludde skulle repa där,
och så fick jag o vickan lyssna,
- det lät jätte bra. (a)

sen efter ett tag  så skulle jag o vickan gå till min buss..
men de vart inte så (x
utan hon hjälpte mig att leta prao-plats, i typ en timma.
så nu är det klart med en av praoplatserna, en på:
Linds café & konditori. (: kulkul.. (a)

men sen efter det så gick jag till bussen,
o mötte markus på vägen dit igen ^^
haha, men iaf. (:

seeen efter det så blev det sångpedagogen när jag kom hem.
(:<3 
[kommer fler bilder senare]

såå.. Puss på dagen, & er! <3






Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

vad snabbt du fick vänner där..och vem är markus då ?

2008-11-18 @ 20:58:58

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0