föörsta dan ^^

hejhej alla underbara (:

Asså gud vad nervös jag var idag när jag väntade på bussen.
Tankarna bara snurrade i huvudet på mig. ^^
Massor verkligen, typ om nya klassen, lärare & vänner.
Först idag så skulle jag tydligen till kuratorn, för att hämta chema o sånt.

Sen så kom det två elever ifrån klassen, som skulle "ta hand" om mig denna dag/vecka.
Jaja de var jätte snälla, [Elisabeth & Alfred].
Elisabeth var jätte snäll o lät mig ha mina saker i hennes skåp, under dagen.
[Eftersom att jag inte har fått något eget än.. ]
Senare så skulle vi tydligen ner till mattelektionen & hälsa på klassen!
Haha så nervös jag var alltså! ..
När Elisabeth "presenterade" mig inför klassen; så typ tiddade jag in o bah: Hej!
Haha omg.. Jaja, man har ju bara en chans till ett första intryck, [Tyvärr].
Men efter det så rullade dagen på. [Nästan som vanligt]
Jaja, klassen verkade/var jätte schyst. (:<3
Den mentoren jag han träffa var jätte snäll.
Och så fick jag veta att det var Maskeradfest på fredag. :)
Kulkul, så det är ju klart att man ska komma. (a)
[Bara för att jag älskar sånt.. ^^]

Puss på dagen <3


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0