29 nov. :)

Idag måste jag säja att det var riktigt skönt att få sova så länge man ville! :D
Det kan man ju bara drömma om på vardagarna.. -.-
Men idag så var det meningen att jag skulle köpa biljetter åt mamma och syrran,
så att de kan gå på "min" luciakonsert.
Men det var inte öppet idag, så det får bli på måndag..
Så idag blir det till att plugga hela dagen, (om ingen räddar mig!?) (a)..
Eftersom att vi har So-prov, Ma-prov, So-inlämning, och Svenska redovisning i veckan som kommer.
Just nu så känner jag för att ta en lång, varm och härlig dusch. (:
Sen så blir det nog att gå ut och gå med ronja (hunden) ett tag, för skolans tävling.
Och så ville jag bara säja att jag har fixat båda mina prao-platser nu! :D
En på Esprit, och en på Linds Café & Konditori.


PussPuss på er!<3
Jag kanske skriver något mer senare.
(:


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

åh så söt<3

2008-11-29 @ 15:39:58
Kommenterat utav*: Emmah

nu har jag kollat din blogg :P :)

2008-11-30 @ 12:43:47

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0