28 nov.


Japp idag så började dagen med skolan, som vanligt.
Vi hade vanliga lektioner till kl.13.00,
Då var det konsär i aulan. :D
as kul när folk drar igång sånt (:
Det höll på i lite mer än en timma,
de spelade klassiska, rockiga, popiga m.m. låtar!
Jätte kul (: , tyckte jag iaf.

Sen efter skolan så gick jag med Elisabeth [issa] på stan. (:
Vi fixade en prao-plats åt henne på Linds café & konditori veckan efter mig. ^^
Sen så köpte vi julklappar, och åt på Subway. Mums. :)
Tyvärr så kunde inte Issa sova hos mig ikväll, därför att min syster och mamma är sjuka...
Jaja, vi hade en kul dag på stan iallafall. <3 (L)

[Jag kände för att lägga upp lite olika bilder i inlägget idag. ;p]


Smack!<3 (k)


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0