27 nov, - nytt! (:

Ooooch nu hoppas jag att ni tycker om bloggens nya design.?
Som jag lovade att fixa, och allt med Vickans hjälp, [thnx vick<3].

Men iaf, dagen började med skola, sen så hängde jag med Vickan hem,
vi åt mellis, och sen så spelade vi lite gitarr. (:
Sen fixade vi designen på min blogg! :D
Jag tycker att ni kan ta o kolla hennes blogg!:
www.victoriasoderholtz.blogg.se

Senare så blir det elgitarr, o sen hem o pluuugga.. -.- ^^

tihi, puss på er sötnowsar
Och forsätt att läsa min blogg? (a)

SMACK! (k)


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Annonsera gratis

På onsdag öppnas en ny blogg. En köp och säljblogg!

Har du någonting som du vill bli av med, släng in en annons helt kostnadsfritt!

Självklart kan du göra fler än en annonser!

Eftersom det är gratis så har du ingenting att förlora!

Lycka till!

2008-11-28 @ 00:14:08
URL: http://annonsera.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0