26 nov. ^^

Japp, idag försov jag mig 40 min.
- Men hann ändå till bussen! ;o 
tihi, duktig milla..
Men iaf, skolan var rolig som vanligt nu förtiden.. (a)

Och så fyller Elisabeth år idag, 14 nu då. (:
Så grattis till henne! :D<3

Efter skolan så blev det att plugga so,
och senare konfa.
På konfanså hade vi "tävling" om vilket lag som kunde komma på flest synder... ;s
Sen så också spelade vi upp ett drama.. Jag fick spela den äldste sonen.. ^^ haha.
Sedan så var det två som hade varit missbrukare, 
som hade suttigt i fängelse som kom och berättade om sina liv,
och hur de blev drog fria. 
Även om hur det var att "komma tillbaka" som kriminell.  m.m.

Sen när jag kom hem igen så blev det slappt, och nu datan.. (a)
sen så blir det att hoppa in i duschen, och sen troligtvis att plugga so. -igen.

Så puss på er!<3



[bild ifrån Göta Kanal.]

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0