24 nov. ^^

Aaahh..
Jaj vet att jag har varigt dålig med att skriva på några dagar.
Så här kommer ett inlägg, med inte så mycket i. ^^

Dagen började med skola,
sen så tillbringade jag eftermiddagen med Maria<3. (:
Kul & slaaaaappt! :D
japp, sen blev det buss hem, då jag gick in på msn [på mobilen]
o snakka lite med folk .. ;p [trevligt o veta..]

Annars har det vart slappt,
 bara att man är lite stressad över alla uppsatser som måste skrivas.
,- okej väldigt stressad.

Och nu "piggar" jag upp det annars inte så roliga inlägget med en bild. (:

Puss på er!<3

Erika, jag älskar dig.  - jätte mkt!  Vi kommer föralltid att vara blodssystrar hun<3
Erika, jag saknar dej sjukt mycket!<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0