21 nov.

Idag gick jag faktiskt upp när väckarklockan ringde!
Det är nära på ett mirakel.. ^^
Tack vare det så behövde jag inte stressa på hela morgonen,
och så hann jag med första bussen; 07.20.
Tihi, duktigt Camilla.. (:

Sen i skolan så var det oförberett spanska prov.
Jag tror faktiskt att det gick ganska bra i alla fall.. :)

Efter skolan så gick jag med Katta & Maria en stund på stan,
Och letade prao plats. (:
Har fått 'kanske' på tre eller fyra ställen nu. :D

Sen åkte jag hem typ halv fem.
Och till kvällsmat blev det tacos. Mums^^
Sen slappt med datan, och film..
Men nu borde jag plugga lite..
Det är ganska mycket läxor och prov på Folkunga,
så det är man inte så van vid.. Hmm.. ;p

Jaja men iaf, tack för dagen.
Och eftermiddagen, Maria & Katta (:

Puss hejs så länge ^^ <3


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0