20 nov.

Japp, den här dagen finns det nog inte så mkt att skriva om..
Men jag kan försöka. (:
Dagen började med skola, [som vanligt].
Det var rätt kul med hemkunskap som första lektion. (:
Bara för att jag, Joel & Katta är bäst på att laga mat... ^^
Sen så rullade dagen på, tills 15.15,då slutade vi. ;)
Sen efter lektionen så stannade jag, vickan, ellen o markus kavr o spelade gitarr..
Markus försökte lära mig lite grejer på gitarr..
Jag kommer kunde lite iaf. Haha bara för att han äger ut mig på gitarr.. (a)

Sen blev det bussen hem, och åt lite.
Efter det så pluggade jag lite grann.
Och sen så åkte jag in till elgitarren. (:
[-haha markus, jag ska kunna, jag ska! x) ]

Men iaf, sen blev det bussen hem igen, pluggade lite & sen datan (a).

 
Puss på er, sötnowsar! [& dig<3]

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0