19 nov.

Japp, idag sov jag till 10.00. ^^
Sen var det meningen  att ja skulle leta prao-plats på stan.
Men jag orkar inte. Jag orkar typ ingenting nu förtiden.^^
Plus att jag måste plugga till det oförberedda provet i spanska.
Hallå IG. ja är inte direkt bäst på det, om man säjer så..
Och så blev det tyvärr ingenting med Ellen idag heller.
Och trot eller ej, men jag ser faktiskt fram emot skolan imorgon. ;s (:

Och just nu så är det väldigt många tankar som flyger runt i huvudet.
Det är ganska mycket som är kaos, verkar det som..
Men det är väll bara 'The real life'.

Resten av dagen blir nog bara slapp.
Senare ikväll så blir det BoF,
och kanske kyrkan.^^
- jag håller ju på att konfirmeras. ;p


Och så passar jag på att "pigga upp" inlägget,
 med en bild på min vovve Ronja<3.


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0