tjollahoppsan (; 23/12

Hejsan alla läsare!'
Förlåt för att jag inte har varit inne och skrivigt något på länge.
Men jag har varit ganska upptagen, som säkert många andra, med jul-hetsen.
- Ni vet, att köpa färdigt alla julklappar, och så in dem.
Och dessutom så åkte jag hit/till Skövde igår.
Därför att jag har många släktingar här, och jag ska fira jul här.
Så jag kommer till baka på torsdag, och då följer min 9 åriga kusin Victoria med över.
Det ska bli roligt, och fredag har jag lovat bort till Frida Danielsson, för att vi ska shoppa heeela dagen. (: <33

I söndags kväll fick jag dock dåliga nyheter, vad det var vill jag helst inte skriva här.
Visst blev man ledsen av det, men det var nog bäst så.
jag tror bara att det hade gjort mer ont, ju längre tid som gått..

Men förövrigt, så tappade jag rösten i lördags morse, och kunde nästan inte prata på hela dagen.
Samma sak hände på söndan, och i måndags (igår).
Idag ar jag faktiskt bara hes, eller väldigt hes.
Emelie vet att jag låter som en hes kille i målbrottet, därför att hon ringde till mig i helgen,
jag kunde som sagt nästan inte prata då.
Men nu kan jag nog inte säja att det låter nått bättre..
Just nu så är jag hos min morbror, och min kusin Vickan.
Pontus är i Polen, så jag kan inte träffa honom..
(Han är också min kusin).

Det finns nog lite mer att skriva, men jag måsta ju spara lite till senare. (:
Så god jul och gott nytt år till alla!<3
(Jag tror inte att jag kommer kunna skriva mer i bloggen på kanske 2 dagar igen, tyvärr).

Men puss på er, läsare<3
- and have a great christmas!  ;D



[jag vet att jag redan har lagt upp dessa bilder, men ni får tåla lite favorit i repris ;) ]


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0