Luciakonsert! ;o (:

Ja, nu börjar jag faktiskt att känna pressen,
 stresset och fjärilarna i magen. ^^
- Eftersom att det är luciakonsert i Domkyrkan ikväll! ;o
För alal som vill veta, så är den första konserten 16.00
och den andra är 19.30..
- Jag rekomenderar dock att gå på den tidiga,
då det kan vara folk som svimmar under den andra konserten.. ^^
Men jag vill inte vara någon av dem, så jag har minnsan köpt dextro!
;D haha, något jag har fått tips att istortsett droga mig med under kvällen. x]
Och vatten var tydligen ett måste att ta med sig! ^^
Något att äta med också.
Jag har nog Markus och Maria att tacka för tipsen. ^^
- så gracias, muchos gracias. (: <3

Jaja, idag så sov jag till typ halv tio. :)
Jätte sköönt att få börja 14.10 idag då. [;
Fast vi slutar nog inte förrän halv tio ikväll. ^^
Men iallafall så kommer fömiddagen att ägnas till att fixa mitt hår och makeup,
inför konserterna. (:  Jag tror att det kommer att bli jätte kul idag. ;D
Fast de andra i min klass som redan har varit med på ca. 5 konserter,
 kanske inte är riktigt lika nervösa som mig. ^^
Jag erkänner faktiskt att jag börjar bli nervös. (;

Men tjollahopp, nu ska jag fixa mitt hår, och snart äta lunch.
Aj låv jo. x) <3


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wick

det är fullbokat på den andra, jag ska dit på den första :D

2008-12-11 @ 14:38:46
URL: http://wickipedia.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0