julafton :D [24/12]

Idag gick jag upp tiiidigt, faktiskt klockan åtta.
Det blev en "samlad" frukost med, mamma,pappa,syrran,morbror,morbrorsfru & kusin. ^^
Sen så började jag med att styla håret, det tog ett tag.. typ 40 min lr nått..
Själklart med Volymaster - OBH nordica, locktång och hårspray. ;p
Skillad som jag är så brända jag halva vänstra ringfingret,
men jag var faktiskt duktig efter och spolade kalltvatten på ett tag,så nu har jag bara en liten brännblåsa på knogen. >.<

Senare så bytte jag om till fin kläderna. (a)
- Klänning från VILA
- Halsband från Ur&Penn
- Hårspännen från H&M
[- Kamera på bild, julklapp]

outfit, x-masevé


Efter det så åkte jag och familjen iväg till min andra kusin, i stöpen.
För att fira jul där med: Kusinen, farbror,fabrorsfru,farmor,farfar, kusinsmormor & morfar.
Det var kul, och mysigt. :)
I julklapp fick jag bl.a:
- Svart stickad tröja från Vero Moda
- Två presentkort på H&M, ett på 100 kr, och ett på 1000 kr.
- presentkort på Gina Tricot, på 500 kr.
- Digitalkamera, - casio ex-z85, ljusblå.
- pengar. :)
- duschcremé.
- duschväska
- grått linne med knappar från H&M.
m.m.. (:  <33



Puss på er, och god jul! ;D <33

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: victoria s

Hur söt som helst camilla ha det fortsatt bra puss <3

2008-12-30 @ 01:38:19

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0