Frittz skriver jah <33 //19 dec.


TjennA  ;) nu äre frittz som invarderar bloggen här då. Japp stackars er säger jah bara x)
Jah sitter hemma hos Milla och hon sitter och lägger upp äckliga bilder på lilla mig (se nedan) Fyyy äre det ända jah säger. Sluta 10 idag fick mina betyg me. Det vart väldigt intressant om jah hade gått i skägget och inte denna pluggis fitt skola :) menmen alla får juh MVG direkt va fan :O



Men nu äre chill igen, jag [milla] som tagit över datan.. (a)
förövrigt så har jag gått på stan med frida.
Vi köpte juklappar, och träffade oliver, oskar, petter och filip. (:
skolan slutade för jullov idag! (y) ;D
vi slutade typ 10.
innan det så var det julkonsert, som hänga lite i klassrummet med klassen. (:
Vi fick som sagt våra bety, ja vart faktiskt rätt nöjd med mina. (:

God jul & gott nytt år på alla :D^^

Feliz Navidad y prosbero año<3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0