30/12 - "packa upp-dag" -.- ;p

Idag vaknade jag typ 11, med gick upp halv 12 (a).
Då gick jag ner och åt frukost/frunch.
- Rostad macka med marmelad ^^.

Efter det så var det bara att börja med det jobbigaste, tråkigaste och långsammaste jag gjort på hela lovet.
- Att packa upp alla j*kla flyttkartonger! Det är 7 lr 8 st!
[Jag har ju tapetserat om i rummet, när jag gjorde det så var jag tvungen att packa ner alla mina saker^^].
Gaaaaaahh vad tråkigt det är/var, men det måste ju göras -.- ...
Jaja dagen rullade på, väldigt långsamt.. Och frammåt 2 så vare lunch.
Jag åt bara potatis, mamma hade tagit upp nån julkorv ifrån frysen, men det varken såg eller luktade så gott..
Så jag åt bara en tugga och inte mer utan den ^^.
Men iallafall, sen så var det bara att fortsätta med "upp-packningen".
Efter nån timma eller två så satte jag och pappa (mest pappa ;p) upp hyllorna.
Det blev riktigt bra ;D .
- Jag kan lägga ut bilder på rummet senare, när det är helt klart. :)
Efter det så packade jag upp ännu fler kartonger.
Så idag har jag packat upp 4 kartonger, nu är det "bara" tre kvar..

Men efter kvällsmaten så orkade jag bara inte packa upp mer lådor.
Jag kan nästan lova att jag inte kommer sätta min fot i mitt rum igen, förrän jag ska sova ^^.
Så jag har bara slappat, kollat på tv och bloggat efter det (a).
Men snart ska jag nog duscha och senare så blir det att kolla på: American Pie presents the Naked Mile.
Haha, de filmerna är faktiskt roliga, lite sjuk humor men ändå. ;p
 Men nu så ska jag duscha, jag knner verkligen för det.
Mest av allt vill jag bara ta ett skööönt bubbelbad ^^
Meen de går ju inte när vi faktiskt inte har något badkar -.- ...

Puss på er, y Prosbero Año! ♣
                      [och gott nytt år, på spanska ;)]

<33


Kommentarer*:
Kommenterat utav*: wiictoria

har ni flyttat? vart?

2008-12-30 @ 20:51:02
URL: http://wickipedia.blogg.se/
Kommenterat utav*: Fridadanielzzon

niiice;)<33

2008-12-30 @ 22:19:44
URL: http://fridadanielzzon.blogg.se/

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0