3 dec. (:


Ja, jag är fullt medveten om att jag inte har bloggat något på ett tag nu..
Förlåt för det.<3
Men iallafall, här kommer det lite om vad som har hänt idag.
Först så var det skola, kulkul, - faktiskt. (:
Sen efter skolan så var det 30 min innan min buss skulle komma,
så jag och Vickan<3 spelade lite gitarr så länge.
Sen så mötte jag Malin<3 på bussen, så jag åkte med henne. ^^
Vi snackade om lite allt möjligt, t.ex. kärlek och vänner. (: 
Jag har fortfarande en känsla av att ungefär halva bussen lyssnade på vårat samtal. x)
Sen när jag kom hem så fikade jag lite, och pluggade.
Och jag kom just på att jag inte behöver plugga på So:uppsatsen, eftersoma tt den ska in på tisdag,
så nu har jag pluggat i onödan på den, och inte på matten, som vi har prov på i morgon.
Förresten så hade vi So-prov idag.
Jag tror och hoppas att det gick bra. :)
Nu så hade jag tänkt att plugga mer till matten, så jag borde inte skriva så mycket mer just nu.
Men jag tänkte ändå bara skriva att det bli mys på fredag, när Frida<3 och Erre<3 ska sova här! :D<3
Jag älskar de tjejerna, ni betyder oerhört mycket för mig.<3

Puss på er, and have a nice day. (: <3

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0