28/12

Idag vaknade jag ungefär halv 11,
 av att min syster och kusin kom in och tände taklampan och drog upp persiennerna.
-tacktack -.- 
Jao det var meningen att jag skulle med till stan - igen^^
MenMen så blev det inte, utan jag tänkte möblera om i mitt rum igen.
Men när man precis har börjat, gissa vem som knackar på dörren då? ^^
Jo Morbror och hans fru. :)
De ska sova här inatt, det blir kul.
Jag och Agnieszka (morbrors fru) åkte in till ikano och överraskade mamma, kusin och syrran.
Tihi, busigt va? ^^
Men iaf så köpte jag underkläder, en vit tunika och ett brunt linne på Gina Tricot. (:
Jag börjar verkligen att gilla Gina Tricot. ;p ^^
Vi bytte även vårat singstar, som varit trasigt i ett halvår^^
Vi passade även på att köpa en ny singstar skiva, ABBA!
 - haha så himla kul det är att sjunga det. ^^
Men det fick vi byta gratis iaf, så nu sjunger vi förfullt här hemma! ;D
Till och med mamma är med och sjunger, med mig och Viccan [kusin].

Igår så var vi på badet och busfabriken.

Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0