23 dec. i Skövde.

Igår så åkte vi över till skövde.
Så idag så slappade jag på förmiddagen, hos min kusse. :)
- Vi [jag + familjen] sover här.
Senare på eftermiddagen så åkte jag till min [och typ 5% linus] Johanna!
Det var sjukt kul, jag har saknar henne och malin massor!! (L)
Vi gjorde "handgjord" äggtoddy. x)
Linus fick vara våran lilla assistent, nu diggar jag äggtoddy asså. x'D
- Haha vitt och kladdigt, kalla oss pervon för det är vi nog ibland (a).
haha, men gott vare. x')

Puss på dejj johanna & malin med.  ;D <33

Vi hade med oss våran hund Ronja, till Skövde.
Och vi skulle sova över hos min kusse Victoria, och de hade visst skaffat en katt..
Men det gick faktiskt jätte bra :)
[ni vet hur hund och katt brukar sluta^^]

(suddig bild, jag vet.)


Katten Bebis/Filemon. <3 ;D


Kommentarer*:

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0