17/12 (:

♥tjoo 


Dagen började väldigt segt, men slappt idag.
Jag behövde faktiskt inte stressa någonting till bussen idag. (:
- jag gillar verkligen inte att stressa, men tycks alltid att göra det ändå. ^^

Dagen rullade på som vanligt.
Vi hade många "sista"-lektioner idag.
Och tyvärr en absolut sista lektion med musikläraren Gunnel.
- Men jag kan nog lova, att vi kommer att sakna henne. ^^

Sista lekionen var elevensval, jag hade då läxläsning..
Men vad ska man göra om man inte har några läxor?
Haha jag och Hannes kom på endel..
Vi spelade yatzy i typ 10 sek, men sen tröttnade vi.
Annars snackade vi mest igenom hela lektionen.
Det var bara jag, Hannes, Cornelia, Zoë och två andra där.
(kan inte namnen, thihi).
- Så ja, det var verkligen soft, eftersom att läraren inte helelr var där, hon gick iväg. ^^

Efter skolan så gick jag lite på stan och "köpte klart" julklappar.
- Riktigt skönt att ha det överstökat.

Sedan kvart i 5, så hade jag tid hos tandläkaren, så då fick jag minnsan gå dit. ^^
Efter det så tog jag bussen hem.*~

Och så vill jag faktiskt säja grattis till Cornelia,
 som har inspererat mig att börja lyssna mer och mer på Kent.
Jag har nästan istortsett blivit kär i deras musik, tihi. (a)


+ Jag tror att jag kommer börja lägga in bilder på "dagens outfits".
- men vi får se. Vad tycker ni om det?

Kommentarer*:
Kommenterat utav*: Anonym

Hej. Jag heter Wictoria Lind & kallar mig för "Linköpings mest hatade människa"

och antagligen så är jag det men försöker därför att ändra uppfattningen om mig

till en mer positiv inställning. Just nu är det frågestund på min blogg och du

kan fråga på om allt mellan himmel &jord, jag svarar på ALLA frågor! Skulle också

uppskatta om du tipsade mig om någon tävling du har eller länkade mig. Ha en riktig god jul/ Wictoria



http://wickipedia.blogg.se

2008-12-17 @ 22:36:45
Kommenterat utav*: Anonym

min pappa var också hos tandläkaren hahaahahhaa :D

2008-12-17 @ 22:38:59

KOMMENTARER:

Ditt namn :D*:
Kom ihåg mig?

E-mail*: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress*:

Kommentar<3*:

bloglovin
Trackback
RSS 2.0